اولین بار کنارهم


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

92.8.9


پنج شنبه 9 ابان ماه بود که کلاس فیزیکم کنسل شد خییلی خوشحال بودم چون قرار بود عشقمو ببینم نه مثله دفه قبل از دور این دفعه تو 1 کافی شاپ تو پاساژ که از 1 ماه قبلش پیداش کرده بودم

از کلاس ریاضی که برگشتم خونه سریع اماده شدم چون عصر همون روز قرار داشتیم ساعت 4.45 از خونه زدم بیرون همین جور ک داشتم به تو ادرس میدادم پیداش کنی خودمم میومدم تا اینکه منو از دور دیدی اس دادی دیدمممممممممممت منم گفتم کجایی؟

همون لحظه من اومدم تو پاساژ بهت اس دادم که من پایینم بعده حدود 5 دیقه تو هم رسیدی 1 سویشرت گرفته بودی دستت به هم که نزدیک شدیم 1 رز قرمز از زیره لباسی که دستت بود اوردی دادی دستم خیلی خوش بو بود هنوز که هنوزه بعده 7 ماه دفترم بوی اون گل رو میده

بگذریم

باهم رفتیم تو کافی شرو کردیم حرف زدن عاشقه اون وقتایی بودم که سرمو میاوردم بالا یهو چشم تو چشم میشدیم  اون وقتی که کنارت بودم جزو بهترین لحظه های عمرم بود اما دیگه باید از هم جدا میشدیم اخه من بعدش کلاس داشتم و مجبور بودم ک برم سر کلاس به پیشنهاد من بلند شدیم و رفتیم بیرون از هم خداحافظی کردیم تا رفتم اون دسته خیابون اس دادی دوست دارم منم کلی بابت امروز تشکر کردم خیییییییلیییی روزه قشنگی بود



نظرات شما عزیزان:

Mهی بابا
ساعت11:16---13 خرداد 1393

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی او


m&n
ساعت12:54---19 ارديبهشت 1393
سلام.

ممنوم كه به ما سر زديد!

خوشبحالتون كه پيش هميد و ميتونين همو ببينين!

من و عشقم از هم دوريم...خيلي دور...!

ايشالله بهم برسيد!
پاسخ:مرسی ایشالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 17 / 2 / 1393برچسب:, ساعت 8:19 PM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ